Okładka książki - Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

Twoja firma w Google, czyli jak skutecznie pozycjonować stronę www

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2015-11-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788375615869
Liczba stron: 160
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

SEO (Search Engine Marketing) stanowi formę marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Ponieważ rynek wyszukiwarek w Polsce jest zdominowany przez Google, zatem w Polsce SEO to nic innego niż marketing w Google.

SEO w Polsce nazywane jest często również pozycjonowaniem stron. Celem SEO jest umieszczenie danej witryny jak najwyżej w wynikach wyszukiwania dla wybranego słowa kluczowego.

Wielką zaletą SEO jest to, że stanowi on formę reklamy, która przez zdecydowaną większość internautów nie jest uznawana za reklamę. Co oznacza, że potencjalne korzyści dla firm związane z umiejętnym korzystaniem z SEO mogą być ogromne. I o tym właśnie jest ten poradnik, napisany przez jednego z najlepszych w Polsce znawców tej metody.

Pozycjonowanie to jedna z niewielu form gdzie szanse zaistnieć ma każdy. Nie tylko duże firmy zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarce.

W książce znajdziesz informację między innymi o tym:

- jak działają wyszukiwarki,

- co decyduje o wysokiej pozycji w wyszukiwarcek,

- jak się zachować kiedy zlecasz pozycjonowanie,

- jak dostosować swoją witrynę do standardów wyszukiwarki,

- jak przygotować odpowiednią strategię,

- na co uważać decydując się na pozycjonowanie,

- jak analizować efekty swoich działań

Damian Sałkowski na co dzień tworzy SENUTO - narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

Autor książek: Analiza SEO w pigułce i Kurs Google Analytics oraz współautor książki Marketing internetowy: Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Posiadacz certyfikatu specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO

Kup książkę

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Damian Sałkowski0
Okładka ksiązki - Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych...

Reklamy