Ślub dla reklamy

Ocena: 0 (0 głosów)
To miała być kampania promocyjna na wielką skalę... Trey, właściciel sieci domów towarowych, postanawia osobiście wystąpić w telewizyjnych reklamach i udowodnić, że w jego sklepach każda para znajdzie wszystko, co potrzebne na nowej drodze życia. Rolę narzeczonej powierza Darcy, przyjaciółce brata. Darcy chętnie odrzuciłaby tę ofertę, lecz rozpaczliwie potrzebuje pieniędzy. Udawanie miłości przed kamerami najpierw wyprowadza ją z równowagi, później coraz bardziej wciąga... [Harlequin, 2006]

Informacje dodatkowe o Ślub dla reklamy:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 832383010X
Liczba stron: 154

więcej

Kup książkę Ślub dla reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ślub dla reklamy - opinie o książce

Inne książki autora
Spotkanie pod różą
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Spotkanie pod różą

Jak daleko można się posunąć, realizując wymarzony cel? Gina gotowa była do wielu ryzykownych działań, byle tylko powierzone jej opiece lokalne muzeum...

Wspólne noce, wspólne dni
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Wspólne noce, wspólne dni

Czy pani mieszka sama? Któż z nas chciałby zamieszkać z nieproszonym lokatorem? Na pewno nie Cassie, która ma doglądać prac remontowych w domu nieobecnych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy