Okładka książki - Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: 2003
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1470-7
Liczba stron: 192
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: nektrus

Ocena: 0 (0 głosów)

W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i innych nośnikach audiowizualnych), zyskującej obecnie na znaczeniu. Prezentacja taka jest bowiem subtelna i ściśle powiązana z daną fabułą, dzięki czemu nie jest obierana w taki sam sposób jak klasyczna reklama, która coraz częściej budzi zniecierpliwienie, a nawet awersję odbiorców. Poza tym producenci filmowi i telewizyjni, a także stacje telewizyjne dostrzegają w product placement szansę na uzyskanie dodatkowych środków finansowych.

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Product placement niekonwencjonalny sposób promocji
Adam Czarnecki0
Okładka ksiązki - Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez...

Top 5 książek
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Dziewczyny z Syberii
Anna Herbich
Okładka książki - Dziewczyny z Syberii
Reklamy