Okładka książki - Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-208-1824-6
Liczba stron: 244
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: nektrus

Ocena: 0 (0 głosów)

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo z

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska ,Maria Romanowska0
Okładka ksiązki - Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu...

Top 5 książek
Harda
Elżbieta Cherezińska
Okładka książki - Harda
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Reklamy