Badania marketingowe na rynku business-to-business

Ocena: 0 (0 głosów)
Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych na rynku business-to-business, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by zdobyć potrzebne informacje w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na tym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu.

Informacje dodatkowe o Badania marketingowe na rynku business-to-business:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7484-015-3
Liczba stron: 320

więcej

Kup książkę Badania marketingowe na rynku business-to-business

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Badania marketingowe na rynku business-to-business - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy