Biznes internetowy - strategie i modele

Ocena: 0 (0 głosów)
Pozycja łączy w sobie cechy naukowego opracowania i praktycznego przewodnika. Autorzy omawiają teorie, modele i strategie będące kluczem do zdobycia i utrzymania przewagi konkurencyjnej przy użyciu Internetu. Dają również praktyczne wskazówki, pomocne przy wyborze efektywnego modelu biznesowego, pozwalającego firmie na jak największe wykorzystanie potencjału Internetu.W książce szczegółowo omówiono:- właściwości internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach,- analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny,- konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej (łańcuch wartości, warsztat wartości i sieć wartości),- sposób wyceny spółek internetowych i metody finansowania,- rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.Adresaci: menedżerowie, właściciele firm, specjaliści ds. marketingu.

Informacje dodatkowe o Biznes internetowy - strategie i modele:

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 83-88597-84-1
Liczba stron: 545

więcej

Kup książkę Biznes internetowy - strategie i modele

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Biznes internetowy - strategie i modele - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda miecza. Krew
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda miecza. Krew
Kołatanie
Artur Żak
Kołatanie
W rytmie serca
Aleksandra Struska-Musiał ;
W rytmie serca
Mapa poziomów świadomości
David R. Hawkins ;
Mapa poziomów świadomości
Ostatnia tajemnica
Anna Ziobro
Ostatnia tajemnica
Hania Baletnica na scenie
Jolanta Symonowicz, Lila Symonowicz
Hania Baletnica na scenie
Lew
Conn Iggulden
Lew
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Niegasnący żar
Hannah Fielding
Niegasnący żar
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy