Okładka książki - Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2015-04-17
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788328313941
Liczba stron: 280
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: helion

Ocena: 0 (0 głosów)

Ta książka została dodana do bazy serwisu Granice.pl przez jednego z użytkowników i oczekuje na moderację

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"

WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum. Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów. UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu! Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach „Nowego Marketingu” i „Antywebu”. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów. Marcin Giełzak (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak0
Okładka ksiązki - Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym...

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak0
Okładka ksiązki - Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny" WE the CROWD Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej...

Top 5 książek
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Dziewczyny z Syberii
Anna Herbich
Okładka książki - Dziewczyny z Syberii
Reklamy