OPIS KSIĄŻKI:
Okładka - Deontologia mediów
Kup Teraz

Deontologia mediów

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: Instytut Wydawniczy Pax
Data wydania: 2007
Kategoria: Literatura faktu
ISBN: 978-83-211-1771-3
Liczba stron: 272
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
Najnowsza pozycja w serii "Z busolą" poświęcona jest etycznym aspektom funkcjonowania mediów. - Czy mediom jest potrzebny kodeks etyczny? - Jak daleko może się posunąć dziennikarz, na przykład pokazując ludzkie cierpienie i śmierć? - Czy prezenter telewizyjny powinien brać udział w reklamach? - Czy wolność prasy, radia i telewizji ma jakieś granice? Coraz częściej zadajemy sobie podobne pytania. Książka Claude'a-Jeana Bertranda, profesora Université de Paris II, ukazuje różne systemy zasad i reguł, które mają się przyczyniać do lepszego wypełniania przez media ich funkcji społecznej. Autor pisze o wartościach, na których opierają się obecne i dawniejsze kodeksy etyczne mediów, cytuje niektóre zapisy, wskazuje braki. Wymienia także stosowane w różnych krajach środki, skłaniające media do większej odpowiedzialności.
szara_linia
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
gendun Linia koment
Na półkach: Chcę przeczytać,
break
Okładka - Deontologia mediów Judyta i klocki
Jan Dobraczyński
Okładka - Deontologia mediów Odroczenie
Jadwiga Ciszek
Okładka - Deontologia mediów Zielone lata
Archibald Joseph Cronin
Okładka - Deontologia mediów Listy do sławnych postaci
Albino Luciani
Okładka - Deontologia mediów Twarze Księgi
Anna Kamieńska
POLUB NAS!
WYDAWCY POLECAJĄ
Cień jabłoni
Książka Racheli
Sekret Wesaliusza
 
STRONA GŁÓWNA

MOJE GRANICE
Dodaj/Opublikuj
Wirtualna biblioteczka
Ustawienia
Więcej opcji
KSIĄŻKI
recenzje
premiery, nowości
zapowiedzi wydawnicze
audiobooki
patronaty
rankingi
autorzy
rekomendacje
wyzwania czytelnicze
WIERSZE

OPOWIADANIA

KONKURSY

SPOŁECZNOŚĆ
forum
blogi
zdjęcia
filmy
kalendarz
książki za aktywność
PUBLICYSTYKA
wywiady
eseje
sylwetki twórców
recenzje filmów