Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Ocena: 0 (0 głosów)

Odmień oblicze swojej firmy!

Osiągaj zadowolenie klientów oraz zyski na poziomie Apple.

Dzięki niniejszej książce osiągniesz większy zwrot z inwestycji w działalność w dziedzinie handlu detalicznego, wprowadzając dodatkową wartość do każdej interakcji z klientem. Co więcej, wszystkie firmy nawiązujące bezpośredni kontakt z ludźmi czy to z klientami, czy z pracownikami mogą zastosować opisane tu techniki i osiągnąć dominację na swoim rynku na poziomie Apple, wzbogacając życie innych, wzmacniając ich lojalność oraz definiując na nowo doświadczenie oferowane klientowi.

Carmine Gallo przeprowadził rozmowy z profesjonalistami wszelkich szczebli, którzy przyglądają się działalności Apple. Poświęcił też setki godzin na obserwacje funkcjonowania sklepów Apple oraz zgłębianie wizji i filozofii tej firmy. Posługując się uzyskanymi w ten sposób informacjami i danymi, dokonuje szczegółowej analizy modelu Apple skoncentrowanego na kliencie i na tej podstawie formułuje praktyczny plan działania, nawiązujący do trzech podstawowych obszarów:

inspirowanie klienta wewnętrznego za pomocą szkoleń, wsparcia i odpowiednich działań w zakresie komunikacji, prowadzące do powstania pętli sprzężenia zwrotnego, dzięki której poprawiają się wyniki na wszystkich poziomach organizacji, inspirowanie klienta zewnętrznego dzięki atrakcyjnym historiom marki i wysokiemu poziomowi sprzedawców, którzy pracują zgodnie z modelem pięciu kroków obsługi APPLE: podchodzą, sondują, przedstawiają, słuchają i ciepło żegnają klienta, miejsce akcji należy zadbać o wszystkie szczegóły związane z tworzeniem maksymalnie wciągającego otoczenia, w którym klient może zobaczyć twoje produkty, dotknąć ich i dowiedzieć się o nich czegoś nowego.

To nie tylko książka dla firm z branży handlu detalicznego. Przyda się w każdej firmie, która ma kontakt z ludźmi. Tak naprawdę jej głównym tematem nie jest Apple, lecz oferowanie klientowi najlepszego możliwego doświadczenia.

Tony Hsieh, autor bestsellera New York Timesa Dawaj innym szczęście, dyrektor generalny Zappos.com, Inc.

Informacje dodatkowe o Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2013-04-26
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 9788377464366
Liczba stron: 250

więcej

Kup książkę Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Doświadczenie APPLE. Tajniki zdobywania niewiarygodnej lojalności klientów - opinie o książce

Inne książki autora
Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością

Nikt nie potrafi oczarować publiczności tak jak Steve Jobs.\r\n\r\nTa książka zdradzi wam, jak być tak samo skutecznym jak on.\r\n\r\n\r\nPrezentacje to...

Mów jak TED. 9 wystąpień publicznych, według znanych osób
Carmine Gallo0
Okładka ksiązki - Mów jak TED. 9 wystąpień publicznych, według znanych osób

Dziewięć technik stosowanych przez mówców na konferencjach. Carmine Gallo przedstawia proste sposoby, dzięki którym każde wystąpienie publiczne może...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy