E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Ocena: 5 (1 głosów)
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Marek Przystaś.

Informacje dodatkowe o E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2013-11-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-01-17449-1
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - opinie o książce

Avatar użytkownika - silverraven
silverraven
Przeczytane:2014-06-30, Ocena: 5, Przeczytałam, Kultura/Popkultura i Media,
Inne książki autora
Wielka księga baśni
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielka księga baśni

Ciesz się magią ponadczasowych bajek! Żabi król, Jasnowłosa, Królewna Śnieżka, Kot w butach, Czerwony Kapturek, Kopciuszek, Śpiąca królewna, Krzesiwo, Świniopas. ...

Wielka Historia Polski. Tom 6. 1815-1848
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Wielka Historia Polski. Tom 6. 1815-1848

5 tomów (każdy blisko 300 stron) - w tym 3-tomowy słownik biograficznyWielka Historia Polski to kompendium wiedzy o Polsce i jej stosunkach z państwami...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Kolekcjoner
Daniel Silva
Kolekcjoner
Miłość szyta na miarę
Paulina Wiśniewska
Miłość szyta na miarę
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Róża Napoleona
Jacobine van den Hoek
Róża Napoleona
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy