Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL

Ocena: 0 (0 głosów)

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D.

W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna.

Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3 wzwyż, w tym wersja 4.*) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby ,,przesiąść się" ze starego OpenGL na nowy.

Książka może być traktowana jako podręcznik akademicki, który na przykładzie OpenGL omawia podstawowe pojęcia grafiki 3D.

Dowiesz się:

jak tworzyć aplikacje korzystające z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tej biblioteki nauczysz się programować shadery w GLSL poznasz teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej poznasz model oświetlenia Phonga i nauczysz się go implementować

Powinieneś znać:

podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego

podstawową wiedzę o programowaniu dla systemu Windows

Informacje dodatkowe o Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2014-09-16
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 9788301179663
Liczba stron: 296

więcej

Kup książkę Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL - opinie o książce

Inne książki autora
JBuilder X. Efektywne programowanie w Javie
Jacek Matulewski0
Okładka ksiązki - JBuilder X. Efektywne programowanie w Javie

Niniejsza książka stanowi praktyczny podręcznik zarówno dla początkujących, którzy na gruncie JBuildera zamierzają zdobywać swe pierwsze doświadczenia...

C++Builder i Turbo C++. Podstawy
Jacek Matulewski0
Okładka ksiązki - C++Builder i Turbo C++. Podstawy

Wizualne środowiska projektowe od dłuższego czasu cieszą się uznaniem programistów. Możliwość budowania aplikacji z gotowych komponentów, realizujących...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy