Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Ocena: 0 (0 głosów)
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej -- konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych.Chcesz mieć dużo dobrych pomysłów? Stwórz organizację, która potrafi przejmować wiedzę od innych, sprawnie generować nowe idee i testować rozwiązania szybko i tanio. Nie szukaj magicznej formuły gwarantującej sukcesy innowacyjnych pomysłów. Szukaj systematycznych metod -- mechanizmów tworzenia innowacyjnych rozwiązań.Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.Dowiedz się: * Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób. * Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M. * Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie. * Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży. * Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację. * Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy. * Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego. * Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.

Informacje dodatkowe o Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-904-6
Liczba stron: 232

więcej

Kup książkę Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją - opinie o książce

Inne książki autora
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszychEfektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników...

Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press
Harvard Business School Press0
Okładka ksiązki - Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press

Narzędzia komunikacji pisemnej w biznesie Zasady tworzenia przejrzystych tekstów Uwagi dotyczące dokumentów technicznych Reguły pisania e-maili Czy...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy