Homo videns. Telewizja i postmyślenie

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka jest spojrzeniem na człowieka żyjącego w czasach rewolucji multimedialnej. Autor analizuje wpływ telewizji na życie człowieka, zwłaszcza w sferze polityki i demokracji. Omawia dominację tego, co widzialne, nad tym, co zrozumiałe. Porusza problem formowania się opinii publicznej i rolę sondaży opinii publicznej, wpływu telewizji na wyborców i rządzących, a także na uprawianie polityki. Telewizja jest dla niego nie tylko środkiem komunikacji, lecz także narzędziem, które tworzy nowy typ istoty ludzkiej - homo videns. Książka kończy się "Aneksem", który autor wprowadził do drugiego wydania włoskiego pod wpływem polemik i dyskusji, jakie toczyły się w świecie nauki zachodniej po opublikowaniu jej pierwszego wydania.

Informacje dodatkowe o Homo videns. Telewizja i postmyślenie:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-83-235-0398-9
Liczba stron: 132

więcej

Kup książkę Homo videns. Telewizja i postmyślenie

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Homo videns. Telewizja i postmyślenie - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda miecza. Krew
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda miecza. Krew
Kołatanie
Artur Żak
Kołatanie
W rytmie serca
Aleksandra Struska-Musiał ;
W rytmie serca
Mapa poziomów świadomości
David R. Hawkins ;
Mapa poziomów świadomości
Dom w Krokusowej Dolinie
Halina Kowalczuk ;
Dom w Krokusowej Dolinie
Ostatnia tajemnica
Anna Ziobro
Ostatnia tajemnica
Hania Baletnica na scenie
Jolanta Symonowicz, Lila Symonowicz
Hania Baletnica na scenie
Lew
Conn Iggulden
Lew
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Niegasnący żar
Hannah Fielding
Niegasnący żar
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy