Opis ksiązki
Okładka - Imagi-Nations & Borderless Media
Kup Teraz

Imagi-Nations & Borderless Media

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: 2005
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-7619-3395-3
Liczba stron: 0
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
"Imagi-Nations and Borderless Media" analyzes the impact of transnational television on the television and advertising industries in three regions - South Asia, Southeast Asia and Northeast Asia. Amos Owen begins by surveying the developments in the field between 1992 and 2001, with a view to identifying and classifying the major players, both channel providers and satellite platforms, and the corporate ownership links. Owen then places this in the context of globalization. He also introduces an innovative six-fold typology by which he analyzes government policies towards transnational television and the shifts that have taken place over the past decade in the three regions studied.
szara_linia
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
break
POLUB NAS!
WYDAWCY POLECAJĄ
Zwyczajna łaska
Książka Racheli
Sekret Wesaliusza
 
STRONA GŁÓWNA

MOJE GRANICE
Dodaj/Opublikuj
Wirtualna biblioteczka
Ustawienia
Więcej opcji
KSIĄŻKI
recenzje
premiery, nowości
zapowiedzi wydawnicze
audiobooki
patronaty
rankingi
autorzy
rekomendacje
wyzwania czytelnicze
WIERSZE

OPOWIADANIA

KONKURSY

SPOŁECZNOŚĆ
forum
blogi
zdjęcia
filmy
kalendarz
książki za aktywność
PUBLICYSTYKA
wywiady
eseje
sylwetki twórców
recenzje filmów