Opis ksiązki
Okładka - Leksykon biznesu
Kup Teraz

Leksykon biznesu

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: Placet
Data wydania: 1997
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-85428-20-8
Liczba stron: 592
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko- polskim- ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych poświęconym sprawom biznesuNaszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, pozycji służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości, instrumentu pomocnego w wykonywaniu i rozwiązywaniu problemów każdej organizacji z pożytkiem dla jej ekonomiki i pracujących w niej ludzi, a także kształtowaniu nowego sposobu myślenia polskiego świata biznesu, bardziej odpowiadającego nowym uwarunkowaniom i wyzwaniom przyszłości.
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
Linia koment
Przeczytane:, Na półkach:
break
Wszystko się spieprzyło, ale chyba będzie lepiej
Pan Smrodek
Pierwszy bilans po apokalipsie

osób online: