Okładka książki - Leksykon biznesu

Leksykon biznesu

Wydawnictwo: Placet
Data wydania: 1997
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-85428-20-8
Liczba stron: 592
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko- polskim- ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych poświęconym sprawom biznesuNaszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, pozycji służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości, instrumentu pomocnego w wykonywaniu i rozwiązywaniu problemów każdej organizacji z pożytkiem dla jej ekonomiki i pracujących w niej ludzi, a także kształtowaniu nowego sposobu myślenia polskiego świata biznesu, bardziej odpowiadającego nowym uwarunkowaniom i wyzwaniom przyszłości.

Kup książkę

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Role i umiejętności menedżerskie
Penc Józef0
Okładka ksiązki - Role i umiejętności menedżerskie

Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują...

Reklamy