Opis ksiązki
Okładka - Leksykon biznesu
Kup Teraz

Leksykon biznesu

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: Placet
Data wydania: 1997
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-85428-20-8
Liczba stron: 592
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
Leksykon biznesu jest pozycją porządkującą i precyzującą niełatwy język biznesu, wzbogacającą ogólną wiedzę menedżerską o różne terminy ukształtowane, jak i takie, które ostatecznego kształtu nabiorą dopiero z czasem- w konfrontacji z rzeczywistością. Zawarte w nim hasła zostały opracowane w sposób prosty, zrozumiały, dostosowany do potrzeb szerokiego kręgu odbiorców. Wszystkie hasła zostały uzupełnione odpowiednikami w języku angielskim oraz obszernym słownikiem angielsko- polskim- ułatwi to z pewnością korzystanie z literatury i słowników anglojęzycznych poświęconym sprawom biznesuNaszym zamierzeniem było stworzenie pozycji przystępnej, praktycznej, pozycji służącej jako przewodnik po teorii biznesu dostosowanej do rzeczywistości, instrumentu pomocnego w wykonywaniu i rozwiązywaniu problemów każdej organizacji z pożytkiem dla jej ekonomiki i pracujących w niej ludzi, a także kształtowaniu nowego sposobu myślenia polskiego świata biznesu, bardziej odpowiadającego nowym uwarunkowaniom i wyzwaniom przyszłości.
szara_linia
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
Linia koment
Przeczytane:, Na półkach:
break
POLUB NAS!
WYDAWCY POLECAJĄ
Zwyczajna łaska
Książka Racheli
Sekret Wesaliusza
 
STRONA GŁÓWNA

MOJE GRANICE
Dodaj/Opublikuj
Wirtualna biblioteczka
Ustawienia
Więcej opcji
KSIĄŻKI
recenzje
premiery, nowości
zapowiedzi wydawnicze
audiobooki
patronaty
rankingi
autorzy
rekomendacje
wyzwania czytelnicze
WIERSZE

OPOWIADANIA

KONKURSY

SPOŁECZNOŚĆ
forum
blogi
zdjęcia
filmy
kalendarz
książki za aktywność
PUBLICYSTYKA
wywiady
eseje
sylwetki twórców
recenzje filmów