Partnerstwo publiczno-prywatne

Ocena: 0 (0 głosów)
Partnerstwo publiczno-prywatne ? nowy instrument realizacji zadań publicznych ? pozwala na inwestowanie w infrastrukturę i wykorzystywanie jej do celów zgodnych z interesem lokalnych wspólnot, przy wykorzystaniu potencjału sektora prywatnego. Umożliwia ono realizację planów szybciej i wydajniej niż dotychczas. Celem niniejszego opracowania, napisanego przede wszystkim na podstawie doświadczeń zagranicznych i wskazań Unii Europejskiej, jest dostarczenie władzom samorządowym i obsługującej je administracji podstawowych informacji o działaniach łączących się z wdrażaniem partnerstwa publiczno-prywatnego. Być może, po rozważeniu zalet i wad tej formuły współpracy, jednostki samorządu terytorialnego, dysponujące planami konkretnych przedsięwzięć, rozważą ich realizację na zasadach tego partnerstwa.Książka została przygotowana z myślą o pracownikach organów administracji samorządowej i rządowej, przedsiębiorcach, a także studentach pragnących w przyszłości pracować na rzecz rozwoju lokalnego.

Informacje dodatkowe o Partnerstwo publiczno-prywatne:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 8373346570
Liczba stron: 368

więcej

Kup książkę Partnerstwo publiczno-prywatne

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Partnerstwo publiczno-prywatne - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda miecza. Krew
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda miecza. Krew
Kołatanie
Artur Żak
Kołatanie
W rytmie serca
Aleksandra Struska-Musiał ;
W rytmie serca
Mapa poziomów świadomości
David R. Hawkins ;
Mapa poziomów świadomości
Dom w Krokusowej Dolinie
Halina Kowalczuk ;
Dom w Krokusowej Dolinie
Ostatnia tajemnica
Anna Ziobro
Ostatnia tajemnica
Hania Baletnica na scenie
Jolanta Symonowicz, Lila Symonowicz
Hania Baletnica na scenie
Lew
Conn Iggulden
Lew
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Niegasnący żar
Hannah Fielding
Niegasnący żar
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy