Okładka książki - Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy

Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-03-04
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788375616682
Liczba stron: 262
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: elibri

Ocena: 0 (0 głosów)

Poradnik jest kierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawia i omawia problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Atutem książki są liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami i portalami społecznościowymi, regulaminami sklepów internetowych oraz ochroną praw autorskich w Internecie. Autorki są radcami prawnymi specjalizującymi się w omawianej w książce tematyce.

Monika Nieradka-Bernaciak - radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących dóbr osobistych, prawa własności przemysłowej oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji. Ma wieloletnią praktykę w zakresie kompleksowej obsługi podmiotów gospodarczych. Autorka wielu publikacji z obszaru prawa handlowego.

Joanna Rodek-Kietlińska - radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa cywilnego, handlowego oraz autorskiego. Jest współautorką publikacji z zakresu prawa spółek: Spółka jawna. Zagadnienia praktyczne (Difin, 2012) oraz obsługi prawnej przedsiębiorców: Ochrona interesów przedsiębiorcy w obrocie gospodarczym. Zagadnienia praktyczne (Difin, 2013). Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców.

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy
Joanna Rodek-Kietlińska0
Okładka ksiązki - Przedsiębiorca w Internecie.Kompendium. sklepy internetowe, media społecznościowe, dane osobowe, prawo autorskie, dobra osobiste, konkurencja, znaki towarowe, reklama, konkursy

Poradnik jest kierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie...

Top 5 książek
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Dziewczyny z Syberii
Anna Herbich
Okładka książki - Dziewczyny z Syberii
Reklamy