OPIS KSIĄŻKI:
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw
Kup Teraz

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-037-9
Liczba stron: 152
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.
szara_linia
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
ajrin Linia koment
Na półkach: Chcę przeczytać,
Linia koment
Przeczytane:, Na półkach:
break
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw Nasi przyjaciele z Frolixa 8
Philip K. Dick
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw Klany księżyca Alfy
Philip K. Dick
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw Poza najdalszą gwiazdą
Edgar Rice Burroughs
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw Ląd zapomniany przez czas
Edgar Rice Burroughs
Okładka - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw Korak, syn Tarzana
Edgar Rice Burroughs
POLUB NAS!
WYDAWCY POLECAJĄ
Książka, dzięki której pokochasz książki. Nawet, jeśli nie lubisz czytać
Pax
Nieja i ja
 
STRONA GŁÓWNA

MOJE GRANICE
Dodaj/Opublikuj
Wirtualna biblioteczka
Ustawienia
Więcej opcji
KSIĄŻKI
recenzje
premiery, nowości
zapowiedzi wydawnicze
audiobooki
patronaty
rankingi
autorzy
rekomendacje
wyzwania czytelnicze
WIERSZE

OPOWIADANIA

KONKURSY

SPOŁECZNOŚĆ
forum
blogi
zdjęcia
filmy
kalendarz
książki za aktywność
PUBLICYSTYKA
wywiady
eseje
sylwetki twórców
recenzje filmów