Okładka książki - Reklama jako proces komunikacji

Reklama jako proces komunikacji

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2004
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-123-5
Liczba stron: 170
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: Wojciech Polak

Ocena: 0 (0 głosów)

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli...

Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli...

Top 5 książek
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Dziewczyny z Syberii
Anna Herbich
Okładka książki - Dziewczyny z Syberii
Reklamy