Rocznik Mitoznawczy. Studia Międzywydziałowej Grupy Badań nad Mitem Uniwersytetu Jagiellońskiego t. 1

Ocena: 0 (0 głosów)
Teksty zamieszczone w niniejszym, pierwszym tomie "Rocznika Mitoznawczego" prezentują szerokie spektrum możliwych metod badania kwestii mitu. Autorami ich są studenci i doktoranci skupieni wokół Międzywydziałowej Grupy Badań nad Mitem przy Kole Naukowym MISH UJ. Działalność grupy opiera się na przekonaniu, że wybrana przez nią kategoria badawcza stanowi pomost między wieloma dziedzinami współczesnej humanistyki. Za cel stawia sobie wymianę doświadczeń i wiedzy miedzy nimi, pobudzanie do dyskusji, której rezultatem byłaby wspólna definicja badanego fenomenu lub tylko bardziej świadome posługiwanie się narzędziami poszczególnych nauk. "Rocznik Mitoznawczy" pomyślany jest jako publikacja cykliczna, "znacząca etapy" do tego celu.

Informacje dodatkowe o Rocznik Mitoznawczy. Studia Międzywydziałowej Grupy Badań nad Mitem Uniwersytetu Jagiellońskiego t. 1:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 83-233-2162-0
Liczba stron: 159

więcej

Kup książkę Rocznik Mitoznawczy. Studia Międzywydziałowej Grupy Badań nad Mitem Uniwersytetu Jagiellońskiego t. 1

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Rocznik Mitoznawczy. Studia Międzywydziałowej Grupy Badań nad Mitem Uniwersytetu Jagiellońskiego t. 1 - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Kolekcjoner
Daniel Silva
Kolekcjoner
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Miłość szyta na miarę
Paulina Wiśniewska
Miłość szyta na miarę
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Róża Napoleona
Jacobine van den Hoek
Róża Napoleona
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy