Zdążyć przed terminem - opowieść o zarządzaniu projektami

Ocena: 0 (0 głosów)
Tom DeMarco, jeden z najbardziej wpływowych ekspertów zarządzania, jest dyrektorem Atlantic Systems Guild, autorem paru bestsellerowych książek, a także współtwórcą przełomowego kursu zarządzania na wideo, Productive Teams. Książka Toma DeMarco barwnie ilustruje podstawowe zasady - oraz jawne absurdy - rządzące pracą zespołu zajmującego się tworzeniem oprogramowania. DeMarco w formie sfabularyzowanej, zajmująco i dowcipnie, opisuje proces tworzenia sześciu programów komputerowych. Pan Tompkins, menedżer projektu, główny bohater opowieści, dzieli ogromną rzeszę programistów, jakich ma do dyspozycji, na osiemnaście zespołów - trzy do każdego produktu. Poszczególne zespoły, różniące się wielkością i metodami pracy, konkurują ze sobą pod presją niemożliwego do realizacji terminu. Każdy rozdział kończy się fragmentami Dziennika Pana Tompkinsa, opisującymi podstawowe reguły oryginalnego podejścia do kwestii zarządzania projektami.

Informacje dodatkowe o Zdążyć przed terminem - opowieść o zarządzaniu projektami:

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: 2002-03-01
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-88931-08-3
Liczba stron: 288
Tytuł oryginału: The deadline
Język oryginału: polski
Tłumaczenie: Witold Turopolski

więcej

Kup książkę Zdążyć przed terminem - opowieść o zarządzaniu projektami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zdążyć przed terminem - opowieść o zarządzaniu projektami - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy