Duchowość a psychologia. Jak odróżnić wezwania Boga od własnych pragnień?

Ocena: 0 (0 głosów)
Autor niniejszej książki rozważa związek współczesnej psychologii z duchowością. Zastanawia się jak odróżnić oznaki działania Ducha Bożego (czy złego ducha) od zwyczajnych przejawów działania ludzkiej psychiki? W sposób jasny i rzetelny ukazuje pułapki nieuporządkowanej uczuciowości oraz udziela wskazówek, które mogą stanowić podstawę rozwoju duchowego człowieka. Doświadczenia duchowego nie można sprowadzić do wymiaru psychologicznego, ale człowiek przeżywa swe relacje z Bogiem i z innymi ludźmi także na płaszczyźnie psychicznej.

Informacje dodatkowe o Duchowość a psychologia. Jak odróżnić wezwania Boga od własnych pragnień?:

Wydawnictwo: eSPe
Data wydania: b.d
Kategoria: Psychologia
ISBN: 978-83-7482-115-5
Liczba stron: 218

więcej

Kup książkę Duchowość a psychologia. Jak odróżnić wezwania Boga od własnych pragnień?

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Duchowość a psychologia. Jak odróżnić wezwania Boga od własnych pragnień? - opinie o książce

Inne książki autora
Depresja a życie duchowe
Jean-François Catalan0
Okładka ksiązki - Depresja a życie duchowe

Depresja ze smutnym orszakiem strachu, niepokoju, chorób, samotności pozostaje, przyznajmy to, straszną próbą, bardzo często źle rozumianą przez otoczenie...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy