Planning for Power Advertising

Ocena: 0 (0 głosów)
The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief. Each chapter discusses a conceptual principle, which is illustrated by relevant examples. Some key issues discussed in this book are: Planning for communication in a context; Segmentation: Studying and understanding the dimensions, demographics, and psychographics of the target group; Differentiators and Motivators: Discovering what can change the consumers' mind; Managing a brand over time: Looking at the entire life-cycle of a brand; Each chapter ends with an 'Action Point', which helps the reader to apply the principles discussed through an exercise.

Informacje dodatkowe o Planning for Power Advertising:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3354-0
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Planning for Power Advertising

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Planning for Power Advertising - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy