Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu

Ocena: 3.14 (7 głosów)
opis
Książkę czyta się bardzo szybko, bo niczym nie różni się od Pudelka (portalu plotkarskiego). Jed od niego lepsza stylistycznie, i można wyczytać w niej o prywatnych relacjach p. Karoliny z danymi gwiazdami, lecz nic ciekawego nie wniosła w moje życie. "Ujdzie" bym powiedziała, bardzo mocno spłycając. Rozumiem jednak, że rachunki trzeba płacić więc i czasem taką książkę trzeba w życiu "popełnić".

Informacje dodatkowe o Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-05-09
Kategoria: Biografie, wspomnienia, listy
ISBN: 978-83-61808-25-1
Liczba stron: 332
Dodał/a opinię: Sylwia P

więcej
Zobacz opinie o książce Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu

Kup książkę Bomba. Alfabet polskiego szołbiznesu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Reset. Świat od nowa
Karolina Korwin-Piotrowska0
Okładka ksiązki - Reset. Świat od nowa

Czy to już koniec? A może nowy początek? Dobrze już było. Teraz będzie reset! Pandemia, lęk, bankructwo, cisza, paraliż, fake news, bunt. Tak większość...

Ćwiartka raz
Karolina Korwin-Piotrowska0
Okładka ksiązki - Ćwiartka raz

,,Ćwiartka raz" to zaproszenie do wspólnej podróży sentymentalnej przez wyjątkowe ćwierćwiecze w wolnej Polsce. To subiektywny przegląd tego, jakie zmiany...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
The Paper Dolls
Natalia Grzegrzółka
The Paper Dolls
Słowa wdzięczności
Anna H. Niemczynow
Słowa wdzięczności
Izabela i sześć zaginionych koron
Krzysztof P. Czyżewski
Izabela i sześć zaginionych koron
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy