Forum

Wątek - dowcip
← powrót

Kto Post
Hilton72
Avatar użytkownika - Hilton72
2014-09-29 14:50:44

Nauczyciel na lekcji mówi do Jasia: - Z Ciebie byłby doskonały przestępca. - Dlaczego?! - dziwi się Jaś. - Bo w zeszycie nie zostawiasz żadnych śladów działalności.
LorenWawa95
Avatar użytkownika - LorenWawa95
2014-10-02 00:07:52

Siedzi facet przy barze nad kieliszkiem whisky i zawodzi: -Tego się nie da wytłumaczyć. Oj, nie da się tego wytłumaczyć. Barman ciekawy o co chodzi próbuje dociekać: - Panie, powiedz pan, może jakoś razem wytłumaczymy. - Nie, nie próbuj pan, tego się po prostu nie da wytłumaczyć. - Ale opowiedz chociaż! - Dobra. Więc tak. Jestem rolnikiem i dwa dni temu poszedłem do obory wydoić krowę. Zacząłem doić, a tu nagle coś mnie kopnęło. Więc wziąłem kawałek sznurka i przywiązałem krowie obie tylne nogi do palików. Ale za parę minut znowu mnie coś kopnęło, więc przywiązałem do palików również przednie nogi krowie. Myśli pan, że to coś dało? Gdzie tam, za chwilę znów mnie coś chlasnęło - myślę - ogon. Więc dobra. A że nie było już palików - pomyślałem, że przywiąże ogon do belki przy stropie. Sznurka również już nie było, więc zdjąłem ze spodni pasek. Stanąłem na stołku, uniosłem krowie ogon do belki pod sufitem, podniosłem pasek i w tym momencie spadły mi spodnie. I do obory weszła żona. I tego się nie da wytłumaczyć.
DONYAEU97
Avatar użytkownika - DONYAEU97
2014-10-04 19:52:00

Przychodzi zając do sklepu wojskowego i pyta: - Witam. Czy macie szkło? - My prowadzimy sklep wojskowy, a nie zakład szklarski! - mówi sprzedawca. Nazajutrz taka sama sytuacja: - Już są okna? - pyta zając. - A mówiłem ci, że tu jest sklep wojskowy. - powiedział poirytowany sprzedawca. Trzeciego dnia przychodzi znowu. - Macie wreszcie szkło? - Posłuchaj, wredny zającu. Jak jutro to się powtórzy, to obrzucę cię hełmami! - krzyczy sprzedawca. Następnego dnia ten sam klient przychodzi i pyta: - Czy są hełmy? - Nie, nie ma. - odpowiada zdziwiony sprzedawca. - A jest szkło?