Wygraj książkę „Jasna sprawa"

Start: 2017-06-13 Koniec: 2017-06-19
Wygraj książkę „Jasna sprawa
Weronika – pokiereszowana przez życie młodziutka dziewczyna z dwójką dzieci, nieufna i ostrożna, nastawiona na egzystencję bez drugiej połówki. 

Radek – chłopak, który nie ma pojęcia o problemach finansowych, cierpi na przesyt zainteresowania ze strony płci przeciwnej i absolutnie nie wierzy w żadną miłość. 

A pomiędzy nimi Marta, która wobec tej dwójki ma własne plany oraz nieprzewidywalne, choć urocze, bliźnięta zwane Be-Be. 

Kto będzie górą w tej rozgrywce? Marta czy jej przyjaciele? Aby się o tym przekonać, warto sięgnąć po Jasną sprawę - nową powieść Małgorzaty J. Kursy. Do lektury zaprasza Wydawnictwo Lucky, warto również wziąć udział w konkursie, który poświęcony jest właśnie nowej powieści Małgorzaty J. Kursy. 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy podać pytanie, jakie chcielibyście zadać autorce książki, Małgorzacie J. Kursie. Warto również dodać Jasną sprawę do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 19 czerwca 2017 - trzeba więc się pospieszyć. 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie w naszym profilu na Facebooku!
Laureatami konkursu zostali: Kamila Sobańska, Kraków Daria Woźniak, Wysowa-Zdrój Dominika Szczerba, Lublin Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Jasna sprawa
Małgorzata J. Kursa
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda miecza. Krew
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda miecza. Krew
Kołatanie
Artur Żak
Kołatanie
W rytmie serca
Aleksandra Struska-Musiał ;
W rytmie serca
Mapa poziomów świadomości
David R. Hawkins ;
Mapa poziomów świadomości
Dom w Krokusowej Dolinie
Halina Kowalczuk ;
Dom w Krokusowej Dolinie
Ostatnia tajemnica
Anna Ziobro
Ostatnia tajemnica
Hania Baletnica na scenie
Jolanta Symonowicz, Lila Symonowicz
Hania Baletnica na scenie
Lew
Conn Iggulden
Lew
Jesteś jak kwiat
Beata Bartczak
Jesteś jak kwiat
Niegasnący żar
Hannah Fielding
Niegasnący żar
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy