Okładka książki - Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk

Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2005
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 83-7361-849-X
Liczba stron: 320
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Czytelny i przejrzysty kod to podstawa sprawnego tworzenia aplikacji. W przypadku pracy zespołowej stosowanie wspólnego standardu kodowania to konieczność. Pisanie kodu w oparciu o określone standardy kodowania przyspiesza powstawanie programu, ułatwia komunikację pomiędzy członkami zespołu i pozwala na szybkie wdrożenie nowych programistów do projektu. Oczywiście, w każdej firmie lub zespole można ustalić własny standard kodowania -- ważne jest jednak, aby opierał się na określonych regułach, wynikających ze specyfiki języka programowania. Książka "Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk" zawiera opis wspomnianych reguł. Przedstawia zasady pisania kodu źródłowego i standaryzowania określonych zapisów, operacji i sposobów wykorzystania elementów języka C++. Każda z zasad jest szczegółowo omówiona i poparta praktycznymi przykładami. Książka prezentuje najlepsze ze znanych praktyk -- zarówno "starych", jak i tych, które całkiem niedawno uległy standaryzacji, oraz opisuje techniki, o których nie słyszeli nawet programiści z wieloletnim doświadczeniem. Organizacja kodu Styl projektowy i styl kodowania Skalowalność kodu Racjonalna i efektywna obsługa błędów Prawidłowe stosowanie elementów języka Odpowiednie korzystanie z STL Bezpieczeństwo typów Usprawnij pracę, stosując standardy kodowania -- gdy za parę miesięcy będziesz musiał wrócić do swoich dzisiejszych programów, przekonasz się, że było warto.

Kup książkę Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Opinie o książce - Język C++. Standardy kodowania. 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk

Reklamy