Ślub dla reklamy

Wydawnictwo: Harper Collins
Data wydania: 2006-01-01
Kategoria: Romans
ISBN: 832383010X
Liczba stron: 154
Dodał/a książkę: dona

Ocena: 0 (0 głosów)

To miała być kampania promocyjna na wielką skalę... Trey, właściciel sieci domów towarowych, postanawia osobiście wystąpić w telewizyjnych reklamach i udowodnić, że w jego sklepach każda para znajdzie wszystko, co potrzebne na nowej drodze życia. Rolę narzeczonej powierza Darcy, przyjaciółce brata. Darcy chętnie odrzuciłaby tę ofertę, lecz rozpaczliwie potrzebuje pieniędzy. Udawanie miłości przed kamerami najpierw wyprowadza ją z równowagi, później coraz bardziej wciąga... [Harlequin, 2006]

Kup książkę Ślub dla reklamy

Opinie o książce - Ślub dla reklamy

Inne książki autora
Narzeczony na niby
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Narzeczony na niby

Pomysł na który wpadła matka Morei, wydawał się niewykonalny. Znany adwokat, Ridge Coltrain, z którym Morea ciągle spotykała się na sali sądowej, broniąc...

Spotkanie pod różą
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Spotkanie pod różą

Jak daleko można się posunąć, realizując wymarzony cel? Gina gotowa była do wielu ryzykownych działań, byle tylko powierzone jej opiece lokalne muzeum...

Reklamy