Okładka książki - Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Wydawnictwo: PWE
Data wydania: 2003
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-208-1470-7
Liczba stron: 192
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

W pierwszej o tej tematyce pozycji na rynku Autor przedstawia problematykę wykorzystania niekonwencjonalnych sposobów promowania produktów (np. poprzez ich prezentację w filmach, programach telewizyjnych, teledyskach, grach komputerowych i innych nośnikach audiowizualnych), zyskującej obecnie na znaczeniu. Prezentacja taka jest bowiem subtelna i ściśle powiązana z daną fabułą, dzięki czemu nie jest obierana w taki sam sposób jak klasyczna reklama, która coraz częściej budzi zniecierpliwienie, a nawet awersję odbiorców. Poza tym producenci filmowi i telewizyjni, a także stacje telewizyjne dostrzegają w product placement szansę na uzyskanie dodatkowych środków finansowych.

Kup książkę Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Opinie o książce - Product placement niekonwencjonalny sposób promocji

Reklamy