Poznaj charakterystykę rynku i konkurencję w sektorze, który najbardziej Cię interesuje. Dowiedz się, jakiej kadry potrzebujesz, w co musisz wyposażyć lokal, i co najważniejsze – ile to wszystko kosztuje. W poradniku znajdziesz również rady dotyczące planów marketingowego oraz technicznego, a także analizę SWOT.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2013-01-02
Kategoria: Inne
ISBN:
Liczba stron: 14
PiosenkiPiosenki są wyjątkowym pakietem (książka + płyta CD), który uczy dzieci języka angielskiego przez śpiew i zabawę. 14 melodyjnych, łatwo wpadających...
Dżemy i konfitury, czyli słodkości ze słoika cieszące nas przez cały rok. Dzisiaj, choć rynek obfituje w przetwory wykonane przez duże zakłady spożywcze...
Przeczytane:2014-09-03, Ocena: 5, Przeczytałam, 52 książki - 2014, Lit. polska, Poradniki,