Asia Unplugged Wireless & Mobile Media Boom in the Asia-Paci

Ocena: 0 (0 głosów)
This detailed and analytical handbook is a major source of reference for those with an interest in the wireless explosion in the Asia-Pacific region. It includes thematic papers on WiFi/WLL, wireless content, portals, m-commerce, permission marketing, LBS, wireless development centres, enterprise wireless strategies, capacity-building, corporate policy, legal issues, hybrid models, regulation, and venture capital. The volume also includes detailed country profiles.

Informacje dodatkowe o Asia Unplugged Wireless & Mobile Media Boom in the Asia-Paci:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-7619-3272-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Asia Unplugged Wireless & Mobile Media Boom in the Asia-Paci

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Asia Unplugged Wireless & Mobile Media Boom in the Asia-Paci - opinie o książce

Inne książki autora
Laboratory Manual on Soil Physical Properties
Rao0
Okładka ksiązki - Laboratory Manual on Soil Physical Properties

1. Concept of Analysis:2. State Properties of Soils:a. Particles Size Analysisb. Particle Densityc. Bulk Densityd. ...

Personal & Emotional Competence
Rao0
Okładka ksiązki - Personal & Emotional Competence

Academic excellence may give a person excellent opportunities in life of work initially. But soon the employer shifts his attention from the qualification...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy