Berber

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Data wydania: 2009-02-17
Kategoria: Obyczajowe
ISBN: 9788375062403
Liczba stron: 324
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

- To od kiedy pan może zacząć? - Od poniedziałku? - rzuciłem nieśmiało. - Świetnie - dudnił prezes. - W poniedziałek jest 21 i zaczynamy 21. Ależ to się w tym roku niesamowicie składa. Zastanawiałem się, czy prezes nie jest jednym z tych, którzy "rządzą, jak umią". Zastanawiałem się, czy prezes w ogóle ma pojęcie, czym zajmuje się PR menedżer, czy raczej zatrudnił mnie dlatego, że usłyszał o modnym zawodzie i zapragnął mieć w swojej firmie kogoś, kto się nim para (w każdym razie się stara).

Kup książkę Berber

Polecana recenzja

Avatar użytkownika - mrowka
mrowka
Przeczytane:,
Książkę Sławomira Młynarczyka czytałam, przyznaję, z mieszanymi uczuciami. Z jednej strony lekkie czytadło przypominające Grocholę czy perypetie Bridget Jones – zresztą historia została wyróżniona w konkursie „Znajdź w sobie humor Nicka Hornby’ego – Bridget Jones w męskim wydaniu”; z drugiej strony – rozerotyzowane i bardzo mocno wulgaryzowane opisy kolejnych aktów seksualnych do „Berbera” zniechęcały.   Miał być dowcip, wyszła, miejscami ciężkostrawna, pornografia. Sławek, główny bohater i zarazem narrator, dostaje posadę w firmie produkującej kosmetyki: wiodącym produktem tej firmy ma być płyn po goleniu „Berber”. Niezbyt wykwintny, niezbyt drogi i przez dłuższy czas traktowany przez konsumentów (tak, to właściwe określenie) jako tańszy zamiennik alkoholu. Sławek zostaje menedżerem PR w dziale marketingu Perfect Perfume. To dla niego niewątpliwie sukces – cały czas pamięta, w jakiej dzielnicy się wychował – i za nic nie chce tam wrócić. Sławek odkrywa zaskakujące mechanizmy działania firmy, kolejne oszustwa pracowników i bezsensowne posunięcia szefów. Podejmuje odważne decyzje, dzięki którym może rozwijać produkcję „Berbera”. W pracy jest niemalże niezastąpionym geniuszem. Po godzinach natomiast niepoprawnym imprezowiczem, który nie spocznie, dopóki nie prześpi się z ...
(czytaj dalej)

Opinie o książce - Berber

Reklamy