Coaching marki osobistej

Wydawnictwo: Bezdroża
Data wydania: 2015-02-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788374896214
Liczba stron: 190
Dodał/a książkę: helion

Ocena: 6 (1 głosów)

Ta książka została dodana do bazy serwisu Granice.pl przez jednego z użytkowników i oczekuje na moderację

o Dlaczego budowanie swojej marki jest dziś ważne?

o Jak dobrze wypracowana marka może pozytywnie wpłynąć na rozwój kariery?

o Czym marka osobista różni się od wizerunku?

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Opierając się na własnych doświadczeniach i zdobytej wiedzy, opisuje najskuteczniejsze strategie budowania marki osobistej. Jego książka jest niezwykle praktyczna - zawiera przydatne ćwiczenia, które pomogą nam przeprowadzić analizę swojej sytuacji, abyśmy potem mogli zastosować najbardziej odpowiednie działania służące rozwijaniu i wzmacnianiu własnej marki.

Kup książkę Coaching marki osobistej

Opinie o książce - Coaching marki osobistej

Avatar użytkownika - Edi
Edi
Przeczytane:2016-08-30, Ocena: 6, Przeczytałem, Mam,
Książka dra Sergiusza Trzeciaka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Jest tak samo dobra, a nawet lepsza niż jej tytuł, który rozbudził moją ciekawość i zachęcił mnie do przeczytania. Nie zawiodłem się. Lektura pomogła mi nie tylko osiągnąć sukces zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym, ale uświadomiła mnie także co jest celem w życiu. Nie jestem pasjonatem książek, ale czytanie tej pozycji było inspirujące, ponieważ ćwiczenia jakie zamieścił autor w poszczególnych działach zmuszają nas do ruszenia głową. Szczerze polecam wszystkim, którzy chcą się uczyć i rozwijać.
Link do opinii
Inne książki autora
Kampania wyborcza. Strategia sukcesu
Sergiusz Trzeciak0
Okładka ksiązki - Kampania wyborcza. Strategia sukcesu

Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych...

Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?
Sergiusz Trzeciak0
Okładka ksiązki - Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?

Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!” Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i...

Reklamy