Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: b.d
ISBN: 978-83-7285-454-4
Liczba stron: 252
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na za

Kup książkę Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

Opinie o książce - Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

Inne książki autora
Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach
Agnieszka Izabela Baruk0
Okładka ksiązki - Jasne i ciemne strony wpływu kryzysu światowego na relacje interpersonalne w przedsiębiorstwach

Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako...

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny
Agnieszka Izabela Baruk0
Okładka ksiązki - Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Należy jednak pamiętać, że zbudowanie pożądanego wizerunku jest działaniem długofalowym, wymagającym konsekwentnego wdrażania kluczowych wartości stanowiących...

Reklamy