Internet a konkurencyjność banków w Polsce

Wydawnictwo: CeDeWu
Data wydania: 2005
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-87885-84-3
Liczba stron: 282
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na "ogólnoświatową plątaninę kabli" traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności.

Kup książkę Internet a konkurencyjność banków w Polsce

Opinie o książce - Internet a konkurencyjność banków w Polsce

Recenzje miesiąca
Sankofa. Nie zmarnuj życia
Tomasz Gaj OP, Magdalena Pajkowska
Okładka książki - Sankofa. Nie zmarnuj życia
Elementarz dla rodziców
Jacek Mycielski
Okładka książki - Elementarz dla rodziców
Pensjonat pod Świerkiem
praca zbiorowa
Okładka książki - Pensjonat pod Świerkiem
Powstanie film narodowy
Jacek Świdziński
Okładka książki - Powstanie  film narodowy
Frida Kahlo prywatnie
Suzanne Barbezat
Okładka książki - Frida Kahlo prywatnie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy