Jak działa Google

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 2016-09-14
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788363944896
Liczba stron: 500
Dodał/a książkę: dayna15

Ocena: 4 (1 głosów)

Google. Akademicki startup, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jedną z najbardziej innowacyjnych firm świata o przemożnym wpływie na nasze życie.

To Google stworzył najlepszą wyszukiwarkę internetową i najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych. To Google sporządził cyfrowe mapy całego świata, a następnie sfotografował go.

To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając. Google to przedsiębiorstwo, które zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy, ale o pracę w nim jest niezwykle trudno – ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy! (Tak, to prawda).

W swojej pasjonującej książce Eric Schmidt i Jonathan Rosenberg opisują, co legło u podstaw sukcesu tej niezwykłej firmy – okazuje się bowiem, że nie był to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega jego fenomen? Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup? O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera Jak działa Google napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

Kup książkę Jak działa Google

Opinie o książce - Jak działa Google

Avatar użytkownika - Zakladka
Zakladka
Przeczytane:2016-11-04, Ocena: 4, Przeczytałam, 52 książki 2016, Mam,
Google'a przedstawiać nikomu nie trzeba. Wszyscy korzystamy, większość lubi. Korzystamy z siostrzanych aplikacji jak Gmail czy Sklep Play. Jednak niewielu wie jakie były początki tego sukcesu. Ja również do czasu nie wiedziałam. Postanowiłam to zmienić i sięgnąć po tę książkę. Całość okazała się bardzo ciekawa. Nie tylko opierała się na technicznej stronie Google'a ale również pokazywała jakie były zaczątki tej firmy. Co więcej, autorzy chętnie zdradzają własne doświadczenia i radzą innym jak kooperować w takim biznesie. I tu dla mnie nie było wiele nowego. W sumie wydawało mi się, iż prezentują oni głownie ogólnie znane prawdy na ten temat , które są bardzo oczywiste, momentami ogólnikowe. Jednak interesującym okazało się pokazanie kilku nieznanych faktów z historii firmy. Może nie zmienią one waszego podejścia do tej wyszukiwarki, ale powiększą wiedzą na jej temat. A każdy przecież lubi ciekawostki. W całej publikacji pojawiało się wiele osób bezpośrednio czy też pośrednio związanych z tym interesem. Wiadomo, opisano je z należytym szacunkiem, ale także pokazano jak wiele zależało od ludzi i ich wzajemnych relacji. Ważnym jest też, to, że całość jak na publikację o internecie, opatrzono w wiele zdjęć czy memów. I choć mogłyby być one kolorowe, gdyż pochodzą z czasów współczesnych. Ale pewnie to już kwestia wydawcy. Okładka i wydanie, również cieszą oko. Nie trzeba tu nic więcej dodawać. Słynne logo i stała biel. Czy można wyobrazić sobie lepszą wizytówkę tej książki? Z kolei strony są tak pieczołowicie złączone, iż przy czytaniu nie ma obaw, że wkrótce nam się coś rozleci. Porządna robota. Tak, książka jest interesująca. Z pewnością tylko dla tych, którzy bezpośrednio interesują się takową tematyką. Nie oszukujmy się, inni mogą się przy tym tylko nudzić. Ale fanatycy technologii znajdą tu dla siebie prawdziwie wartościowe treści.
Link do opinii
Reklamy