Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: 2007
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-7285-337-0
Liczba stron: 326
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Zarządzanie wiedzą oznacza nie tylko efektywne jej wykorzystywanie, ale także zdobywanie, kreowanie, przechowywanie, transfer, ochronę. Konieczność zarządzania wiedzą we wszystkich sferach i na wszystkich poziomach ludzkiej działalności sprawia, że ze strony nauki niezbędne staje się wsparcie zarządzania wiedzą i przez wiele dyscyplin, w tym przede wszystkim zarządzanie i ekonomię, ale także psychologię i socjologię, dostarczających podstaw do rozważań nad społecznymi (jednostkowymi i grupowymi) uwarunkowaniami powodzenia tego rodzaju działań. Na gruncie nauk o zarządzaniu zarządzanie wiedzą jest wciąż bardzo popularną koncepcją. Oznacza to m.in. prowadzenie licznych badań empirycznych, jak również rozważań o charakterze czysto teoretycznym, eksplorujących ten obszar.

Kup książkę Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Opinie o książce - Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Reklamy