Managing Sales Leads

Ocena: 0 (0 głosów)
Sales leads are what successful marketing is all about. That's where the money is. This bookshows how to get the most out of this crucial corporate investment. Good, qualified leadsmake sales forces more efficient, more effective, and - bottom line -more profitable. Add intoday's tough economy the skills needed to generate and manage leads are even more vital.Offering a research-based, comprehensive treatment of this critically important marketingfunction, Managing Sales Leads is a powerful, hands-on reference for every manager -frommid-level sales and marketing manager to senior level corporate executive -for virtuallyevery size of company it shows how to get the most out of this crucial corporate investment.

Informacje dodatkowe o Managing Sales Leads:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-324-20546-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Managing Sales Leads

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Managing Sales Leads - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy