Marketing na rynku międzynarodowym

Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-89355-65-5
Liczba stron: 0
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Współczesną gospodarkę charakteryzują ciągle nasilające się procesy internacjonalizacji i globalizacji. Uczestniczą w nich już nie tylko wielkie przedsiębiorstwa, ale także firmy średniej wielkości. W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z prowadzeniem działań marketingowych na rynku międzynarodowym.

Kup książkę Marketing na rynku międzynarodowym

Opinie o książce - Marketing na rynku międzynarodowym

Inne książki autora
Finansowanie strategii marketingowych
Grzegorczyk Wojciech0
Okładka ksiązki - Finansowanie strategii marketingowych

Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki...

Reklamy