Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: 2006
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7251-630-8
Liczba stron: 272
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.

Kup książkę Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Opinie o książce - Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Reklamy