Marketing w działalności banku

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: 2006
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 8372515867
Liczba stron: 208
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.

Kup książkę Marketing w działalności banku

Opinie o książce - Marketing w działalności banku

Inne książki autora
Podstawy bankowości. System bankowy. Kredyty i rozliczenia. Ryzyko i ocena banku. Marketing. Wydanie II rozszerzone i zaktualizo
Grzywacz Jacek0
Okładka ksiązki - Podstawy bankowości. System bankowy. Kredyty i rozliczenia. Ryzyko i ocena banku. Marketing. Wydanie II rozszerzone i zaktualizo

Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy na temat zasad funkcjonowania i form działalności banku komercyjnego na rozwijającym się rynku finansowym...

Zarządzanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie
Grzywacz Jacek0
Okładka ksiązki - Zarządzanie majątkiem obrotowym w przedsiębiorstwie

Wybrane problemy. Decyzje dotyczące majątku obrotowego mają istotny wpływ na efektywność gospodarowania przedsiębiorstwa. Od nich zależy wzrost zyskowności...

Reklamy