Media a komunikowanie polityczne

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: b.d
ISBN: 978-83-7611-377-7
Liczba stron: 368
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Zagadnienie wykorzystania mediów w komunikowaniu politycznym jest jednym z kluczowych problemów, jaki każdorazowo wyłania się w momencie rozpoczynania wyborów politycznych i inicjowania kampanii wyborczych. Jego rozwiązanie - zarówno przez kandydujących do różnych szczebli władzy polityków, ich sztaby wyborcze, zaplecza eksperckie jak i zaangażowanych w tym celu specjalistów od marketingu politycznego - może oznaczać sukces albo też klęskę wyborczą...

Kup książkę Media a komunikowanie polityczne

Opinie o książce - Media a komunikowanie polityczne

Inne książki autora
Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne
Marek Sokołowski (red.)0
Okładka ksiązki - Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale...

Reklamy