Okładka książki - Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-246-0565-1
Liczba stron: 520
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Magia przestrzeni handlowej Czym ożywić mały sklep, restaurację i galerię handlową? Jak podświetlać produkty i budować urzekający klimat zakupów? Kolorowe strony i przegląd witryn internetowych o aranżacji powierzchni sprzedaży Aranżacja przestrzeni sprawia, że z restauracji fast food wychodzimy szybko, zwalniając miejsce dla następnych klientów. Gdy wybieramy się do supermarketu po chleb, pokonujemy paręset metrów między półkami i wychodzimy z całym koszykiem nieplanowanych zakupów. Intuicyjnie wybieramy te kosmetyki i mięsa, które są lepiej podświetlone. A w dobrze zaprojektowanym salonie jubilerskim wysokie ceny biżuterii wydają nam się bardziej uzasadnione. Niektóre z tych trików już znamy i wiemy, że nie sposób im się oprzeć. Lecz to jedynie wierzchołek góry lodowej. Obecnie projektanci przestrzeni handlowych urzekają nas także zapachami i dźwiękami, pobudzają nasze pragnienia, ułatwiają (albo utrudniają) poruszanie się po dużych obiektach i tworzą porywające nastroje tematyczne. Wiedzę zawartą w tej książce możesz wykorzystać zarówno w małym sklepie, punkcie gastronomicznym, jak i w dużym centrum. Możesz też pójść krok dalej i zostać zawodowym dekoratorem przestrzeni handlowych. Autorzy, doświadczeni projektanci sklepów i galerii, podpowiedzą Ci, jak: stosować ruchome elementy aranżacji, używać lamp punktowych, kwarcowych i wyładowawczych, oddziaływać na klientów bukietem zapachów, planować przestrzeń otwartą i zamkniętą, harmonijnie dobierać kolory i odwoływać się do ich symboliki, czytelnie przekazywać informacje (plakietki promocyjne, kierunkowskazy, obrazki), wykorzystywać dźwięk (muzyka budująca nastrój, komunikaty, odgłosy wewnątrz i na zewnątrz). Autorzy, Jay i Ellen Diamond, od ponad dwudziestu lat specjalizują się w projektowaniu przestrzeni handlowych i promocji w punkcie sprzedaży. Są również autorami wielu cenionych książek z tej dziedziny.

Kup książkę Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Opinie o książce - Merchandising. Magnetyzm przestrzeni handlowej. Wydanie III

Reklamy