Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

Wydawnictwo: Brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: b.d
ISBN: 9788375440164
Liczba stron: 128
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

W części drugiej znajdują się opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowe usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.

Kup książkę Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

Opinie o książce - Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2

Inne książki autora
Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1
Duda Joanna, Krzywda Sebastian0
Okładka ksiązki - Obsługa konsumenta w hotelarstwie. Część 1

Treści kształcenia zostały podzielone na dwie części i ujęte zostały w następujących działach związanych z: rodzajami usług świadczonych przez gastronomię...

Reklamy