Oddzielny rozdział stanowią liczne, a często niedoceniane możliwości wykorzystania programu malarskiego we współpracy z programami do renderingu np. 3D Studio. Pośród użytkowników 3D Studio rastrofobia jest bardzo powszechna (większość z nich to inżynierowie!). Tymczasem dobry program malarski jak Adobe Photoshop może nie tylko pomóc nam przygotować doskonałe materiały, ale też podciągnąć zrenderowany na gotowo obraz z poziomu "czwórka plus na "piątka z wykrzyknikiem. Zagadnieniu współpracy pomiędzy Photoshopem a 3D Studio poświęcimy w tej książce sporo miejsca.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 1998-12-22
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 464
Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat! Podstawy modelowania — czyli gdzie skierować pierwsze kroki Modelowanie postaci i sceny — czyli...
Interaktywne animacje na stronach WWW? Nic prostszego! Wystarczy, że użyjesz programu Flash -- doskonałego produktu firmy Macromedia. Autorka zapozna...
Chcę przeczytać,