Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2012-12-14
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-3944-1
Liczba stron: 576
Dodał/a książkę: lokesh

Ocena: 0 (0 głosów)

Jedyny podręcznik o platformie OpenSocial!

Serwisy społecznościowe w zasadzie z dnia na dzień opanowały Internet. Mówią o nich wszyscy i korzystają z nich wszyscy! Przez krótki okres używały ich tylko osoby prywatne, jednak błyskawicznie ich potencjał dostrzegły także firmy. Jest to dla nich najprawdopodobniej najlepszy kanał komunikacji z klientami. Dlatego podczas tworzenia nowych rozwiązań czy nowych serwisów warto rozważyć integrację z popularnymi serwisami społecznościowymi oraz wprowadzenie własnych elementów tego typu.

To zadanie ma ułatwić platforma OpenSocial, na której koncentruje się ta książka. Dowiesz się stąd, jak tworzyć niezależne aplikacje dla istniejących serwisów, jak budować grafy powiązań społecznościowych oraz tworzyć produkty spełniające oczekiwania samego autora jako użytkownika usług społecznościowych.

W trakcie lektury nauczysz się odwzorowywać relacje pomiędzy użytkownikami oraz dostosowywać dostarczane im treści na podstawie danych zawartych w ich profilach. Ponadto zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat bezpieczeństwa oraz najlepszych technik autoryzacji użytkowników na platformie OpenSocial. Sprawdzisz, jak przenieść aplikację napisaną dla Facebooka na platformę OpenSocial, oraz poznasz niuanse konfigurowania środowiska produkcyjnego. Książka ta jest wyjątkową pozycją na rynku, poświęconą platformie OpenSocial. Wykorzystaj jej potencjał i stwórz nowatorskie oprogramowanie!

Poznaj możliwości platformy OpenSocial! Skonfiguruj środowisko produkcyjne Odwzoruj relacje pomiędzy użytkownikami Stwórz interesujące gadżety Skorzystaj z zaawansowanych mechanizmów identyfikacji Przenieś aplikację z serwisu Facebook na platformę OpenSocial

Postaw na otwarte standardy!

Kup książkę Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe

Opinie o książce - Programowanie aplikacji na serwisy społecznościowe

Reklamy