Okładka książki - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2005
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-037-9
Liczba stron: 152
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

W niniejszej książce znajdziesz wskazówki, co robić, by wyjść obronną ręką z sytuacji kryzysowych, nie tracąc wizerunku oraz zaufania klientów i kontrahentów.

Kup książkę Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Opinie o książce - Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw

Recenzje miesiąca
Drogowskazy
Wiktor Osiatyński
Okładka książki - Drogowskazy
Zadry
Dominik Rutkowski
Okładka książki - Zadry
Świat kupek
Terry Pratchett
Okładka książki - Świat kupek
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy