Okładka książki - Reklama jako proces komunikacji

Reklama jako proces komunikacji

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2004
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7277-123-5
Liczba stron: 170
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.

Kup książkę Reklama jako proces komunikacji

Opinie o książce - Reklama jako proces komunikacji

Inne książki autora
Rozmówki polsko-włoskie
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Rozmówki polsko-włoskie

Ta niewielka książeczka, podzielona tematycznie, zawiera mnóstwo podstawowych zwrotów i wyrażeń potrzebnych do porozumienia się, a także przykładowe dialogi...

Reklama jako proces komunikacji
Benedikt Antoni0
Okładka ksiązki - Reklama jako proces komunikacji

To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli...

Recenzje miesiąca
Drogowskazy
Wiktor Osiatyński
Okładka książki - Drogowskazy
Zadry
Dominik Rutkowski
Okładka książki - Zadry
Świat kupek
Terry Pratchett
Okładka książki - Świat kupek
Ekoświrek. Bajka ekologiczna
Katarzyna Terechowicz
Okładka książki - Ekoświrek. Bajka ekologiczna
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy