Rewolucja social media

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2012-12-10
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-83-246-4395-0
Liczba stron: 216
Dodał/a książkę: czytam

Ocena: 5 (1 głosów)

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

Kup książkę Rewolucja social media

Polecana recenzja

Avatar użytkownika - slk
slk
Przeczytane:2012-12-13, Przeczytałem,
Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem - czytamy w tekście zapowiadającym książkę Michała Sadowskiego Rewolucja social media. Wbrew pozorom, publikacja ta nie jest opisem czy analizą owego krajobrazu. Autor wskazuje natomiast, do czego można wykorzystać social media i dlaczego warto prowadzić monitoring mediów społecznościowych. Wymienia też na popularne narzędzia, które można - i należy - stosować oraz pokazuje, jak to czynić. Tym samym Rewolucja social media staje się podręcznym niezbędnikiem każdego człowieka odpowiedzialnego za wizerunek czy promocję marki w serwisach społecznościowych. Tylko tyle - i aż tyle.  Ochrona reputacji firmy i prowadzenie social businessu, budowanie marki, pozyskiwanie consumer insights, obsługa klienta i wsparcie sprzedaży - do wszystkich tych działań wykorzystywać można media społecznościowe. W kolejnych rozdziałach Michał Sadowski omawia wspomniane zagadnienia, wskazuje przykłady najbardziej skutecznych działań różnych firm we wskazanych obszarach, wymienia również narzędzia, z których warto skorzystać. Autor pokazuje, jak prowadzić monitoring internetu i jak analizować czy mierzyć skuteczność działań w social media. Ponadto w kilku słowach omawia, jak przebiegała tytułowa rewolucja social media i stara się wskazać, jak wyglądać ma ich przyszłość.  Praktyka ...
(czytaj dalej)

Opinie o książce - Rewolucja social media

Avatar użytkownika - radeksc-wp
radeksc-wp
Przeczytane:2017-11-02, Ocena: 5, Przeczytałem, 26 książek - 2017,

Świat się zmienia szybko, social media go czasami wyprzedzają, czasami kreują. Nowy wirtualny świat jest na kliknięcie.

Reklamy