Siła żywego słowa w biznesie

Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-85881-06-9
Liczba stron: 0
Dodał/a książkę: Autor X

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka powie, jak spod powierzchownych myśli wydobyć dobry pomysł, jak racjonalnie organizować swoją działalność i sprzedać dowolny towar najbardziej opornemu klientowi...

Kup książkę Siła żywego słowa w biznesie

Opinie o książce - Siła żywego słowa w biznesie

Inne książki autora
Mów i bogać się czyli jak stać się bogatym bez kapitału
Ron Holland0
Okładka ksiązki - Mów i bogać się czyli jak stać się bogatym bez kapitału

Autor wprowadza nas w tajniki swojej teorii sukcesu, której tajemnica tkwi w opanowaniu umiejętności rozmawiania z ludźmi. "Mów i bogać się" jest jednocześnie...

Reklamy